William Levy(میلاد در رما عشق به توان 6)

همين جوري



 ویلیام لوی (به انگلیسی: William Levy) متولد ۲۹ آگوست ۱۹۸۰ بازیگر و مدل کوبایی-آمریکایی است.

لوی در کوخیمار به دنیا آمد. او با خانواده‌اش در ۱۴ سالگی به میامی سفر کرد. او تجارت و بیس بال را یاد گرفت و وقتی به لس آنجلس سفر کرد به بازیگر علاقه‌مند شد. و اولین کارهایش را در میامی به عمل آورد.

بعد شبکهٔ تلموندو او را در برنامه‌ها شرکت داد و او مدل بین‌المللی شد. و اولین کارش را شروع کرد. و بعد از چند فیلم موفق با مایته پرونی ِ خواننده آشنا شد و با او در سریال تقدیر یک فرشته همبازی شد. در آن زمان ۲۸ سال داشت. او در سال‌ها ۲۰۰۷، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ جذاب ترین مرد جهان شد.

عکس او به عنوان جذاب ترین مرد سال بر روی مجلهٔ اسپانیایی «People en Español» چاپ شد.

لوی در سال ۲۰۱۱ در موزیک ویدئو خواننده مشهور هالیوودی جنیفر لوپز به نام «I'm Into You» بازی کرد.

زندگی شخصی

در سال ۲۰۰۳ لوی با بازیگر آمریکایی-مکزیکی، الیزابت گوتیرز دوست شد. در سال ۲۰۰۶ این دو صاحب پسری به نام کریستوفر الکساندر شدند. در ۶ مارس ۲۰۱۰ دومین فرزند آنها به دنیا آمد که دختر بود و نام او را کیلی الکساندر گذاشتند. در حال حاضر(۲۰۱۲)کریستوفر ۶ ساله و کیلی ۲ ساله هستند. ویلیام و الیزابت سر موزیک ویدئوی i'm into you که ویلیام با جنیفر لوپز بازی کرد،دچار مشکلاتی شدند ولی آنها مشکلاتشان را حل کرده و بعد از به پایان رسیدن سریال چهره ای از انتقام با بازی الیزابت،انها در فکر فرزند سوم هستند و قرار است که درسال ۲۰۱۲ با هم ازدواج بکنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:William Levy(میلاد در رما عشق به توان 6),William Levy میلاد, میلاد,میلاد در رمان عضق به توان6,سـاعت 11:51 نويسنده !
яima